[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]مشخصات یک نمونه طراحی بسته بندی خوب

یک نمونه طراحی بسته بندی اصولی باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند ضمن ایجاد ارزش افزوده برای یک محصول، دارای مشخصه های خاصی برای جلب توجه هر چه بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان داشته باشد.

از این میان می توان به وجه اطلاع رسانی، پویایی، اعتماد پذیری و خلق هویت برای کالا اشاره نمود. یعنی یک نمونه طراحی بسته بندی بایستی در عین سادگی، اطلاعات کافی و قابل قبول نسبت به محصول ارائه دهد و طراحی آن به نوعی با خلاقیت و نوآوری در آمیخته باشد که سبب تمایز و خلق هویت منحصر به فرد برای محصول شود. طراحی خطوط و اشکال، دقت در رنگ بندی بسته بندی و انتخاب رنگ های متناسب با طبقه بندی محصول و پیامی که با کمک بسته بندی و انتخاب سبک طراحی سعی در انتقال آن دارید، از جمله موارد مهم در تولید نمونه طراحی بسته بندی می باشند.

فارغ از موارد مطرح شده در فوق، انتخاب مواد سازگار با محیط زیست نیز در انتخاب جنس بسته بندی بسیار حائز اهمیت است و انتظار می رود طراحان در تولید نمونه طراحی بسته بندی این مهم را مد نظر قرار دهند. انتخاب مواد و رنگ های زیست تخریب پذیر و تجزیه شوند یا مواد قابل بازیافت از جمله راهکار های مورد توجه در فرایند تولید نمونه طراحی بسته بندی می باشند.

خلاقیت در بسته بندی

علاوه بر موارد فوق، بحث انبار داری و حمل و نقل و حتی تناسب سایز بسته بندی یک محصول نیز باید مورد توجه طراحان باشد. زیرا ممکن است یک بسته حاوی محصول مدت زمان قابل توجهی در انبار یا فروشگاه باقی بماند، و این مسئله نباید سبب اشغال فضای بیش از حد توسط یک بسته گردد. بنابراین دقت در ابعاد و شکل کلی و کمی خلاقیت در بسته بندی می تواند به حل این مسئله کمک نماید. این نکته در طراحی بسته بندی قطعات خودرو نیز بسیار اهمیت می یابد.

نمونه طراحی بسته بندی

طراحی خلاقانه بسته بندی

اگر به دنبال یک تیم مطمئن برای مشاوره و طراحی بسته بندی در تهران هستید، گروه تبلیغاتی بایانگاه با نشانی اینترنتی bayanegah.com با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، مفتخر است در خدمت شما سروران بوده و دست همکاری شما را به گرمی می فشارد. شما می توانید ضمن تماس با همکاران ما و ارائه اطلاعات مورد نیاز، با خیال آسوده از بابت مد نظر قرار گرفتن چارچوب ها و قوانین خاص و امکان پیگیری سفارش در هر زمان، طراحی و تولید بسته بندی محصولات خود را به ما بسپارید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]اگر به مراکز طراحی مراجعه نمایید تا در خصوص بسته بندی محصولات تولیدی خود مشاوره بگیرید، بی شک از شما خواسته می شود تا مجموعه ای از نمونه طراحی بسته بندی را مشاهده نموده و طرح های مطلوب و مناسب برای محصول خود را انتخاب نمایید. هر چند، مراکز حرفه ای مشاوره های لازم را به شما ارائه می نمایند ولی معیار انتخاب طرح بسته بندی، یکی از دغدغه های تولید کنندگان است. بسته بندی اهمیت زیادی در جلب مشتری و افزایش فروش دارد بنابراین لازم است تا در نهایت دقت و با توجه کامل نسبت به انتخاب طرح بسته بندی اقدام نمایید.

نمونه طراحی بسته بندی

نمونه طراحی بسته بندی قطعات خودرو

اهداف برند سازی تفاوت نمونه طراحی بسته بندی

اگر نمونه طراحی بسته بندی مراکز حرفه ای طراحی را بررسی کنید، ممکن است سبک های طراحی بسته بندی بسیار متفاوت و متنوع به نظر برسد. عوامل مختلفی در انتخاب طرح مناسب و ایده آل تاثیر گذار است. اهداف برند سازی کسب و کار شما، تعیین کننده محور اصلی طراحی بسته بندی است. یک مرکز طراحی حرفه ای، بایستی طراحی را به نحوی انجام دهد که پیام های برند سازی شما به درستی به مخاطب منتقل شود. شناخت سلیقه مشتری، رعایت اصول روانشناسی رنگ، انتخاب نوشته های مناسب بر روی بسته بندی و … می تواند تاثیر زیادی در انتقال پیام های شما داشته باشد.

 

نمونه طراحی بسته بندی

نمونه بسته بندی دستمال کاغذی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *