آتلیه طراحی و چاپ بایانگاه

بهترین لوگوهای جهان کدامند؟

[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]رنگ قرمز این لوگو قبل از این که کوکاکولا را بنوشید، حس هیجان و سرزندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

بهترین لوگوهای جهان و لوگو رستوران مشهور مک دونالد (McDonalds)

لوگو رستوران مک دونالد در عین سادگی دارای قوس و پیچ و تاب‌هایی است که آن را بسیار زیبا نشان می‌دهد. مک دونالد بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای جهان است که دارای بیش از ۳۶ هزار شعبه در ۱۱۹ کشور جهان می‌باشد.

این لوگو ساده با الهام از حرف اول این رستوران زنجیره‌ای طراحی شده و در عین سادگی بسیار جذاب است. لوگو مک دونالد درخشان و براق است و این درخشان بودن میزان موفقیت و شهرت این رستوران زنجیره‌ای را به نمایش می‌گذارد.

بهترین لوگوهای جهان و لوگو برند کوکاکولا (Coca-Cola)

در بین بهترین لوگوهای جهان نام نوشیدنی قدیمی و سرشناس کوکاکولا نیز به چشم می‌خورد. در جهانی که کمپانی‌های مختلف به دنبال طراحی لوگوهای خاص و متفاوت هستند و هر روز لوگو برند تجاری را خود را عوض کرده و از بین طراحی انواع لوگو، نسبت به طراحی یک لوگو خاص‌تر و امروزی‌تر اقدام می‌کنند.

کمپانی سرشناس کوکاکولا هنوز از همان لوگو قدیمی خودش که در سال ۱۸۸۶ طراحی اولیه آن انجام شده استفاده می­کند.

استفاده از رنگ قرمز در رستوران تاثیر زیادی روی تحریک اشتها دارد، به همین دلیل طراح لوگو مک دونالد از این رنگ برای طراحی لوگو این رستوران بزرگ بهره گرفته است.

 

در اینجا برخی از بهترین لوگوهای جهان معرفی شدند، اگر شما نیز می‌خواهید لوگوی موفق را برای معرفی برند خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با طراحان حرفه‌ای بایانگاه ارتباط گرفته و با آن‌ها در این رابطه به تبادل نظر بپردازید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بهترین لوگوهای جهان در کل دنیا شناخته شده هستند و طراحان لوگو سعی می‌کنند طبق این لوگوها طراحی دیگری را که به آن‌ها واگذار شده است انجام دهند.

هنگام بررسی لوگوهای شناخته شده و مشهور این سوال در ذهن مشتریان و طراحان لوگو شکل می‌گیرد که چگونه لوگو یک یک برند تجاری که مانند نام خانوادگی هویت لوگو را به نمایش می‌گذارد، سبب مشهور شدن لوگو و به یکه تاز شدن برند در کل جهان می‌شود.

هیچ میان بر و راه حلی ساده‌ای وجود ندارد که یک شبه بتوان یک لوگو را با تمام ظرافت و دقت طراحی کرد و ظرف چند روز به یک برند شناخته شده تبدیل شد.

برای طراحی لوگو باید ابتدا نوآوری و خلاقیت را مد نظر داشته باشید و سپس برندهای رقیب را بررسی کرده و درباره نقاط ضعف و قوت لوگویی که آن­ها دارند تحقیق کنید. پس از آن باید به این موضوع توجه داشته باشید که مشتریان برند را چه کسانی تشکیل می‌دهند و لوگو باید به چه نحوی طراحی شده باشد تا بتواند با مشتریان ارتباط برقرار کند.

هنگام بررسی لوگوها بی­شک این سوال در ذهن شما نقش می‌بندد، آیا همان‌طور که گوگل توانسته از میان موتورهای جستجو به عنوان مشهورتی موتور جستجو انتخاب شود، لوگویی نیز وجود دارد که در کل جهان شناخته شده باشد و توانسته باشد رقبایش را کنار بزند.

در اینجا بهترین لوگوهای جهان برای آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است. با ما همراه شده و این لوگوها را بیشتر بشناسید.

 

 

بهترین لوگوهای جهان و لوگو کمپانی دیزنی (Disney)

کمپانی سرشناس دیزنی که در کل جهان شناخته شده است، دارای یک لوگو جذاب و جادویی است. این لوگو براق و درخشان که در ابتدای فیلم‌های کمپانی دیزنی به نمایش گذاشته می‌شود نشان دهنده هویت محصولات این کمپانی است.

این لوگو طراحی خاص و متفاوتی دارد و هر فردی که آن را مشاهده می‌کند، بدون لحظه‌ای درنگ به یاد این کمپانی بی‌رقیب و محصولات هیجان انگیزش که در جهان همتا ندارند می‌افتد. طراحی لوگوی تجاری برای این کمپانی به بهترین نحو انجام شده است و دیزنی را به یک برند شناخته شده تبدیل کرده است.

طرفداران این نوشیدنی لوگو این برند را حتی از فاصله دور نیز تشخیص می‌دهند و حتی اگر ده‌ها مدل نوشیدنی در قفسه‌های فروشگاه وجود داشته باشد، باز هم کوکاکولا را برای استفاده انتخاب می‌کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]