[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]مثال های زیادی می توان از تاثیر بسته بندی بر تحول یک کسب و کار ارائه نمود. برای مثال کشور یونان سال های سال دارای صابون های سنتی و ویژه ای برای استفاده در کنار سواحل بوده اما تا این صابون ها به صورت سنتی ارائه می شده بازار خوبی میان گردشگران این کشور نداشته است. تا این که یک شرکت کوچک صرفا با بسته بندی شکیل و اصولی توانسته است بازار این محصول را به وسعت جهان افزایش دهد.

خلاقیت در بسته بندی

 

خصوصیات یک بسته بندی محصول موثر بر افزایش فروش

بسته بندی محصول موثر بر افزایش فروش، تنها یک بسته بندی زیبا و شکل نیست.شما باید بتوانید با طراحی  و چاپ بسته بندی به صورت حرفه ای، تجربه ای دلپذیر برای مشتریان خود ایجاد نمایید. امنیت، کارایی، کیفیت از جمله عواملی است که در کنار زیبایی اهمیت زیادی دارد. طراحی بسته بندی محصولات صنعتی بسیار تخصصی و پیچیده است چرا که بایستی اصول و استاندارد های بسیار زیادی را در کنار انتقال مفاهیم برند سازی و احساس به مشتریان خود، رعایت نمایید. مدیران هوشمند هزینه طراحی بسته بندی حرفه ای را نوعی سرمایه گذاری برای جذب مخاطب و افزایش فروش می دانند و همیشه از مراکز حرفه ای برای طراحی و چاپ بسته بندی کمک می گیرند چرا که بسته بندی به هیچ وجه ریسک پذیر نیست. یک تجربه نامطلوب در بسته بندی، میتواند مشتریان را برای همیشه نسبت به برند شما بد بین نماید و حتی باعث از بین رفتن هزینه شما در خصوص برنامه های برند سازی و تبلیغات باشد.

 

خلاقیت در بسته بندی[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]احتمالا یکی از راهکارهایی که کمتر به ذهنتان رسیده تا میزان فروش کسب و کار خود را متحول نمایید، بسته بندی محصول است. بسته بندی اصولی، کاربردی و زیبا یکی از موثرترین راهکار های تضمین شده برای افزایش فروش است که بسیار مورد توجه مدیران شرکت های بزرگ و معتبر جهانی است. به احتمال زیاد اولین راهکاری که برای افزایش فروش به ذهنتان می رسد، افزایش تبلیغات و یافتن روش های تبلیغاتی موثر است. بد نیست بدانید داشتن بسته بندی حرفه ای می تواند به اندازه بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در افزایش میزان فروش شما تاثیر گذار بوده و ایجاد تحول نماید. حتی در بسیاری از مواقع آسیب شناسی فروش، کارشناسان را به این نتیجه می رساند که دلیل عدم موفقیت در فروش، ریشه در بسته بندی نامناسب دارد.

 

خلاقیت در بسته بندی

 

بسته بندی اولین نقطه تماس شما با مشتری است پس می توانید اهتمام خود را در ارائه محصول کارا و با کیفیت با بسته بندی حرفه ای به او اثبات نمایید. طراحی بسته بندی به اندازه طراحی لوگو در انتقال مفاهیم و احساس برنامه های برند سازی کسب و کار شما به مخاطبتان مهم و تاثیرگذار است. از طریق بسته بندی محصول، ارتباط موثری با مشتریان برقرار نمایید.

 

منطق افزایش فروش با بسته بندی محصول

شاید روزی بسته بندی بخش تجملاتی یک فرایند تولید محسوب می شود و به جز مواردی که بسته بندی به دلیل ایمنی یا برای ارائه محصولات لوکس اهمیت داشت، در خصوص بقیه کالا ها، توجه به بسته بندی محصول اهمیت زیادی نداشت و بیشتر تولید کنندگان کیفیت را اصلی ترین عامل ماندگاری در بازار می دانستند اما امروز انتظار مشتریان از شما فراتر از کیفیت است. کیفیت دیگر مزیت رقابتی نیست شما برای ورود به بازار به کیفیت نیاز دارید و برای بقا و توسعه بازار به چیزی فراتر از کیفیت. تعداد برند هایی که محصولات با سطح کیفیت یکسان محصول شما ارائه می نماید، بی شک کم نیست. حال تصور کنید خودتان مشتری محصولی باشید، از میان محصولات با کیفیت یکسان، چه عاملی بیشترین تاثیر را در خرید و انتخاب شما دارد؟ مسلما بسته بندی!

امروزه مشتریان به بسته بندی محصول اهمیت زیادی می دهند و این ذهنیت باعث شده است تا تاثیر بسته بندی محصول بر افزایش فروش، بسیار اهمیت یابد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *