[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]در چاپ کاتالوگ از کاغذ های مرغوب استفاده نمایید چرا که کاتالوگ به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و بارها در طول روز ورق می خورد کاغذ نامرغوب باعث می شود تا کاتالوگ به راحتی از بین برود.

اهمیت نوآوری در طراحی و چاپ کاتالوگ

نوآوری اهمیت زیادی در طراحی و چاپ کاتالوگ دارد. کاتالوگ باید میان مخاطبان و مشتریان جذابیت داشته باشد. یکی از اصلی ترین عوامل در جذابیت کاتالوگ طراحی جلد آن است. طراح با نوآوری می تواند جلد جذابی را برای کاتالوگ در نظر بگیرد. جلد ونوآوری در طراحی آن می توان نقش تعیین کننده ای باشد. مخاطب ممکن است بر اساس جذابیت طرح روی جلد تصمیم بگیرد که کاتالوگ را مطالعه نماید یا  آن را کنار بگذارد. همچنین یک طراح حرفه ای کاتالوگ با نوآوری می تواند پیام های تبلیغاتی و مزیت های رقابتی شما را به مخاطب انتقال دهد.

 

طراحی و چاپ کاتالوگ

اهمیت نوآوری در طراحی کاتالوگ در تهران

تعداد صفحات در طراحی و چاپ کاتالوگ

اگر نمونه طراحی کاتالوگ حرفه ای را بررسی کنید، در می یابید که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی و چاپ کاتالوگ، تعداد صفحات است. در طراحی کاتالوگ لازم است تا تعداد صفحات به اندازه ای باشد که اطلاعات لازم وکافی را به مشتری منتقل نماید از طرفی نباید مطالب را به قدری طولانی شرح دهید که موجب خستگی و بی حوصلگی مخاطب شود. سعی کنید مطالب را با جملات ساده و کوتاه ارائه نمایید و از تکرار جملات بپرهیزید. ضرورت کامل بودن اطلاعات ارائه شده در کاتالوگ به معنای طولانی بودن محتوای آن نیست.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]اهمیت طراحی و چاپ کاتالوگ برای کسب و کار ها

طراحی و چاپ کاتالوگ  یکی از موثرترین عوامل بر فروش می باشد. یک کاتالوگ حرفه ای می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر افزایش فروش داشته باشد. اغلب کسب و کار ها برای معرفی خدمات، محصولات و البته وجه تمایز خود به طراحی کاتالوگ و بروشور می پردازند. برای حصول اهداف برند سازی و افزایش فروش از طراحی و چاپ کاتالوگ لازم است تا این کار را اصولی انجام دهید. صاحبان و مدیران کسب و کارها بر حسب نیاز و برنامه های تبلیغاتی ممکن است تصمیم به طراحی کاتالوگ و بروشور بگیرند. کاتالوگ در واقع دارای جزییات بیشتری از بروشور می باشد و معمولا اطلاعات فنی و تخصصی در خصوص خدمات و محصولات ارائه می نماید.

 

طراحی و چاپ کاتالوگ

اهمیت کاتالوگ در افزایش فروش

نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ به صورت حرفه ای دارای نکات و اصولی است. اغلب مراکز حرفه ای طراحی و چاپ این نکات را مد نظر قرار می دهند. در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم. در گام اول لازم است تا قبل از اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ، اهداف خود را تعیین کنید. اهداف شما از چاپ کاتالوگ چیست؟ برای مثال باید بدانید می خواهید چه محصولاتی را به چه کسانی معرفی نمایید. قبل از مراجعه به مراکز طراحی، محتوای خود را آماده کنید. محتوا تاثیر زیادی بر انتخاب طرح دارد. بر اساس اهداف برندسازی از رنگ ها و نقش ها در طراحی کاتالوگ استفاده نمایید. سعی کنید در انتخاب رنگ ها و نماد ها حساب شده اقدام نمایید و مفاهیم مد نظرتان را به مخاطب منتقل نمایید. سعی کنید مخاطبان را به درستی شناسایی نموده و بر اساس سلیقه مخاطبان به طراحی بپردازید.

استفاده از تصاویر جذاب و با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و کارایی کاتالوگ دارد. در طراحی و چاپ کاتالوگ از تصاویر تکراری و بی کیفیت استفاده نکنید چرا که در این صورت مخاطب نسبت به برند شما بد بین خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *