[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]کاتالوگ مورد نظر از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود. اهمیت کاغذی که جهت چاپ انتخاب می‌شود بیشتر از هر آنچه تصور می‌کنید اهمیت دارد. ممکن است زمان زیادی صرف طراحی یک کاتالوگ حرفه‌ای مناسب نمایید، اما اگر از یک کاغذ نامرغوب جهت چاپ استفاده کنید، به طور حتم مشتری به آن توجه نخواهد کرد.سیستم چاپ استفاده شده نیز باید از کیفیت لازم برخوردار باشد تا طراحی کاتالوگ حرفه‌ای به خوبی صورت بپذیرد. رنگ‌ها باید به طور واضح و شفاف به نمایش گذاشته شوند و مرزهای میان اجزای تصاویر به خوبی قابل مشاهده باشد.

 

کیفیت تصاویر استفاده شده در طراحی انواع کاتالوگ

با توجه به این که مهم‌ترین بخش یک طراحی کاتالوگ حرفه‌ای را تصاویر تشکیل می‌دهند. باید از تصاویر بسیار با کیفیت و مناسب استفاده شود. تا در طول فرآیند چاپ کیفیت تصاویر کاهش پیدا نکند. هر اندازه رزولوشن عکس ارائه شده بالاتر باشد، تصاویر چاپ شده نیز واضح‌تر و با کیفیت‌تر خواهند بود.

قیمت یک طراحی کاتالوگ حرفه‌ای

از آن جایی که یک کاتالوگ حرفه‌ای نیاز به ظرافت و دقت بیشتری جهت طراحی دارد. بنابراین قیمت آن به نسبت بیشتر خواهد بود. تعداد صفحات کاتالوگ و عواملی از این قبیل نیز به عنوان گزینه‌های مرتبط در قیمت یک کاتالوگ حرفه‌ای تأثیرگذار هستند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

مشاهده نمونه کارها

 

 

اهمیت طراحی کاتالوگ حرفه‌ای

با توجه به مطالب بیان شده در رابطه با طراحی یک کاتالوگ حرفه‌ای شاید این سؤال در ذهن مخاطب به وجود بیاید که طراحی این کاتالوگ چه منافعی برای کسب و کار دارد؟ آیا با استفاده از این کاتالوگ می‌توان مشتریان بیشتری را جذب کرد؟ در پاسخ به سؤالات مشابه با موارد بیان شده باید به این امر واقف باشید که هیچ چیز به اندازه یک کاتالوگ طراحی شده مناسب نمی‌تواند کسب و کارتان را به مشتری معرفی کند. شما می‌توانید در قالب ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و حتی مراکز پرتردد کاتالوگ محصولاتتان را به نمایش بگذارید تا مشتریان بیشتری با برتری کسب و کار شما آشنا شوند و فروش بیشتری نسبت به سایر رقبا در این زمینه داشته باشید.

اگر قصد دارید در رابطه با چگونگی طراحی کاتالوگ حرفه‌ای و یا طراحی لوگوی حرفه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید. می‌توانید به وب سایت بایانگاه مراجعه کنید و با محصولات عرضه شده این شرکت بیشتر آشنا شوید. همچنین کارشناسان بایانگاه آماده ارائه مشاوره رایگان جهت راهنمایی بیشتر شما هستند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]رعایت اصول اولیه طراحی کاتالوگ حرفه‌ای از این جهت دارای اهمیت است که بسیاری از شرکت‌ها قصد دارند عملکرد شرکت و برتری آن را نسبت به رقبا را در قالب یک کاتالوگ جذاب و منحصر به فرد ارائه کنند. در اصول اولیه طراحی باید به این نکته توجه داشته باشید که در کاتالوگ از تصاویر جذاب و با کیفیت جهت جذب مخاطب استفاده می‌شود؛ زیرا تجربه نشان می‌دهد که تصاویر نسبت به نوشته ها مخاطب پسند تر هستند.

به عنوان مثال اگر قصد دارید طراحی کاتالوگ حرفه‌ای را برای یک کمپانی لباس ارائه کنید. باید ابتدا تصاویر با کیفیتی از محصولات عرضه شده تهیه کنید و در قالب صفحات یک کاتالوگ با رنگ‌بندی ملایم و جذاب به نمایش بگذارید. تا هر اندازه از رنگ‌های کرم، صورتی، سبز روشن و… که رنگ‌های ملایمی هستند استفاده کنید، بیننده زمان بیشتری را صرف تماشای کاتالوگ طراحی شده می‌کند؛ اما در گوشه و کنار کاتالوگ سعی کنید از رنگ‌های مهیج نیز بهره بگیرید تا طراحی شما حالت کسل کننده و یکنواخت نداشته باشد.

برای طراحی یک کاتالوگ حرفه‌ای باید به اصول و قوانین خاصی توجه شود؛ که در ادامه برخی از نکات مهم در این زمینه بیان شده‌اند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

مشاهده نمونه کارها

 

 

اندازه در نظر گرفته شده برای طراحی کاتالوگ حرفه‌ای

یکی از اصول اولیه‌ای که در طراحی کاتالوگ حرفه‌ای باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید اندازه کاتالوگ است. تا هر اندازه محصولات عرضه شده دارای ظرافت بیشتری باشند باید اندازه صفحات کاتالوگ نیز بزرگ‌تر در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال کاتالوگی که جهت عرضه محصولات یک جواهر فروشی در نظر گرفته می‌شود با یک کاتالوگ شرکت تولیدی متفاوت است. زیرا جواهرات بسیار ظریف‌تر هستند و باید با جلوه‌های منحصر به فردی در قالب تصاویر به نمایش گذاشته شوند و مشتری را به سوی خویش جذب کنند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

 

جنس کاغذ و سیستم چاپ در طراحی کاتالوگ

دومین گزینه مهمی که در طراحی کاتالوگ حرفه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد جنس کاغذ انتخاب شده است. تا هر اندازه از کاغذ مناسب‌تر و سیستم چاپ بهتری جهت طراحی و چاپ کاتالوگ استفاده شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *