[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بررسی مفهوم لوگوی انتزاعی تویوتاhttps://bayanegah.com/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c/

طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی تویوتا، که بی‌شباهت به گاوچران‌های آمریکای شمالی نیست، در واقع هیچ ارتباطی با این مفهوم ندارد. کمپانی تویوتا در کشور ژاپن واقع شده است و طراحی سه بیضی که درون هم قرار گرفته‌اند، نشان دهنده‌ی قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فرصت‌های بی‌حد و مرز تویوتا است. این طراحی خارق العاده، یکی از مفهومی‌ترین و بهترین لوگوهای انتزاعی موجود است.

طراحی حرفه ای لوگوی انتزاعی

اصول طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی

برای این‌که بتوانید یک لوگوی انتزاعی موفق و تأثیرگذار طراحی کنید، باید با اصول اولیه طراحی لوگو آشنایی کافی داشته باشید، همچنین باید دانش ترکیب رنگ‌ها را بدانید و به نحوه‌ی ترکیب انواع اشکال هندسی گوناگون، برای تاثیر گذاری بیشتر تسلط کافی داشته باشید. در ادامه برخی از قوانین کلی طراحی لوگو انتزاعی به طور کلی بیان شده است.

  • به جای استفاده از یک شکل خاص، از ترکیب اشکال مختلف بهره بگیرید، تا لوگوی طراحی شده تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
  • اگر قصد دارید تا فقط لوگو را در قالب یک شکل هندسی ارائه کنید، سعی کنید رنگ‌آمیزی لوگو را با آگاهی کافی انجام دهید تا پیام مورد نظر به مخاطب القا شود.
  • اگر قصد شما نمایش تسلط محصول بر تمامی نقاط جهان است، می‌توانید از اشکال دایره‌ای شکل استفاده کنید، اما اگر قصد دارید قدرت و صلابت محصول را به رخ بکشید، اشکال زاویه داری مانند مثلث، از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند؛ هم­چنین اگر قصد دارید که توجه مخاطب را به آینده جلب کنید، می­توانید از اشکال فلش مانند و نوک‌تیز استفاده کنید.

لوگوهای انتزاعی می‌توانند در قالب چندین مربع و مثلث برای به نمایش گذاشتن یک خانه طراحی شوند، یا این‌که به عنوان فلش به محصول خاصی اشاره داشته باشند. حتی ممکن است لوگوی انتزاعی مورد نظر، طراحی پازل گونه داشته باشد و مفهوم را در قالب اسرار پر رمز و راز به مشتری منتقل کند.

توجه داشته باشید که هر چه طراحی لوگوی انتزاعی ساده‌تر و مفهومی‌تر باشد. جذابیت لوگوی موردنظر افزایش پیدا می‌کند و در نظر مخاطب خاص‌تر جلوه می‌کند.

جهت طراحی لوگوی حرفه ای ، جذاب و منحصر به فرد برای برندتان ، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به وب سایت بایانگاه مراجعه کنید و از مشاوره تخصصی کارشناسان بایانگاه، برای طراحی انواع لوگوی منحصر به فرد بهره بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]در طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی، به جای حروف و تصویر مشخص، از اشکال هندسی برای ترسیم لوگو استفاده می‌شود. این اشکال هندسی که می‌توانند بیضی، دایره، چند ضلعی، مثلث و یا مستطیل باشند. در قالب یک شکل به تصویر کشیده می‌شوند، تا نمایشگر لوگوی منحصر به فرد یک برند خاص باشند.

طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی نسبت به دیگر لوگوها قدری مشکل‌تر است. زیرا ترکیبات اشکال هندسی باید به گونه‌ای صورت بپذیرد، که لوگو انتزاعی از ظاهر مناسبی برخوردار باشد و بتوانند مخاطب را مانند سایر لوگوها مجذوب خویش نماید.

 

 

لوگوهایی مانند لوگوی برند آدیداس، لوگوی پپسی، لوگوی مرورگر کروم و لوگوی مربوط به پلی کردن فیلم، نمونه‌ای از لوگوهای انتزاعی طراحی شده هستند، که هر کدام مفهوم خاصی را به بیننده منتقل می‌کنند.

طراحی حرفه ای لوگوی انتزاعی

بررسی مفهوم لوگوی انتزاعی پپسی

در طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی پپسی، از میدان‌های مغناطیسی که در اطراف زمین قرار دارند الهام گرفته شده است، میدان‌های مغناطیسی درونی و بیرونی کره زمین به صورت کاملاً مقارن با یکدیگر، بر روی لوگوی مشهور پپسی طراحی شده است، تا قدرت برند پپسی را در برقراری تعادل بر روی کل کره زمین به رخ بکشد. در میانه لوگو نیز طراحی سفید رنگی به معنای لبخند و شاد بودن قرار گرفته است، که نشانگر شادی بخش بودن نوشیدنی پپسی است. این لوگو در واقع دارای ترکیبی ژئودینامیک و هنری است و جزء مرموزترین لوگوهای طراحی شده به حساب می‌آید. طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی پپسی هزینه‌ای بیش از یک‌ میلیون دلار در بر داشته است و در واقع یکی از گران قیمت‌ترین لوگوهای انتزاعی طراحی شده محسوب می‌شود.

طراحی حرفه ای لوگوی انتزاعی

بررسی مفهوم لوگوی انتزاعی آدیداس

طراحی حرفه‌ای لوگوی انتزاعی آدیداس که به شکل سه مستطیل نیمه طراحی شده است، در واقع ظاهری شکلی شبیه به کوه دارد.

مفهوم این طراحی استقامت و تلاش ورزشکاران طرفدار برند آدیداس، برای کسب مقام‌های قهرمانی است. در حقیقت کمپانی آدیداس استقامت و تلاش ورزشکاران را به صورت یک کوه نمادین به تصویر کشیده است.

طراحی حرفه ای لوگوی انتزاعی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *