آتلیه طراحی و چاپ بایانگاه

قیمت طراحی لوگو چقدر است؟

[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]زمان مورد نیاز برای طراحی از دیگر عوامل موثر بر قیمت طراحی لوگو می باشد. علاوه بر نوع لوگو عوامل دیگری نیز بر زمان مورد نیاز برای طراحی تاثیر می گذارند. یک طراح حرفه ای، ممکن است زمان زیادی را صرف گفتگو با شما نماید تا لوگو را مطابق با برنامه های برندسازی شما طراحی نماید یا تلاش نماید با شناسایی شخصیت برند و کسب و کار شما، طراحی لوگو حرفه ای و متناسبی را انجام دهد، مشخصا هزینه این خدمات حرفه ای متفاوت از سایر انواع طراحی ها خواهد بود.

تعداد طرح هایی که از طراحی می خواهید تا به شما برای انتخاب ارائه نماید، مشخصا در قیمت طراحی لوگو تاثیر خواهد گذاشت. ممکن است از یک طراح بخواهید تا حداقل ۳ گزینه به شما پیشنهاد نماید یا از او بخواهید که صرفا یک نمونه طراحی نماید. تعداد دفعات ویرایشی که بر روی هر یک از لوگو ها انجام می شود نیز می تواند قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار دهد، البته بسیاری از طراحان حرفه ای تعداد معقولی از ویرایش را مشمول هزینه نمی نمایند.

 

عوامل دیگری نیز بر قیمت تمام شده لوگو تاثیر دارند، بسیاری از طراحان با تسلط بر مباحث روانشناسی، تلاش می نمایند تا لوگو های مطابق با اصول روانشناسی تحویل مشتریان خود نمایند که مشخصا در این حالت نیز قیمت طراحی لوگو متفاوت خواهد بود. هر چند در طراحی حرفه ای، تنها زیبایی و گیرایی لوگو، ملاک نیست اما این عوامل نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.

معمولا شرکت های با سابقه و با قدمت ، تمامی اصول طراحی حرفه ای لوگو را مد نظر قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن، لوگو متناسب با کسب و کار شما را طراحی می نمایند. اعتبار و قدمت شرکت طراح نیز از عوامل موثر بر قیمت طراحی لوگو می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]  قیمت طراحی لوگو چقدر است ؟

قبل از اینکه به به قیمت طراحی لوگو بپردازیم لازم به تاکید است که لوگو اصلی ترین جزء هویت بصری برند شماست و اولین و در بسیاری از موارد تنها نماینده کسب و کار شماست که به مشتری ارائه می شود. لوگو در طراحی بسته بندی محصول نیز اهمیت زیادی دارد. لوگو شما باید قادر باشد شخصیت برند، اهداف، پیام های برند سازی و احساس مد نظر شما را منتقل کند.

 

 

در واقع می توان گفت لوگو در برند سازی و جذب مشتری نقش اصلی را دارد بنابراین لازم است تا در خصوص قیمت طراحی لوگو، میزان اهمیت یک طراحی لوگوی حرفه ای را مد نظر داشته باشید و هرگز با هدف کاهش هزینه ها، راضی به استفاده از لوگوهای غیر حرفه ای نباشید. خلاقیت در بسته بندی، تبلیغات پر هزینه، طراحی و چاپ بسته بندی حرفه ای و … نیز قادر نخواهد بود، احساس منفی منتقل شده از یک لوگو غیر حرفه ای را جبران نماید. هزینه ای که برای طراحی لوگو می پردازید، در واقع سرمایه گذاری شما برای جذب مشتریان است. اگر به دنبال مرجعی برای تعیین قیمت طراحی لوگو هستید، لازم به ذکر است انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، یکی از مراجع قیمت گذاری طراحی لوگو می باشد. بسیاری از شرکت های معتبر با همکاری این انجمن، قیمت های طراحی لوگو خود را قیمت گذاری می نمایند.

 

عوامل موثر بر قیمت طراحی لوگو چیست؟

نوع لوگوی که مورد نظر شماست می تواند در قیمت طراحی لوگو تاثیر زیادی داشته باشد چرا که میزان زمانی که برای هر یک از این طراحی های صرف می شود، متفاوت است. لوگو می تواند استاتیک یا پویا، لوگو مفهومی یا لوگو تایپ و … باشد که همگی می توانند، هزینه تمام شده را تحت تاثیر قرار دهند. در اغلب مواقع هزینه طراحی لوگوهای مفهومی به دلیل زمان بر بودن، در مقایسه با سایر انواع لوگو بیشتر است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]