آتلیه طراحی و چاپ بایانگاه

اصول طراحی لوگو تجاری-آتلیه طراحی و چاپ

[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بنابراین هنگام سفارش طراحی لوگو باید این امر را به یک طراح حرفه‌ای که طراحی لوگو در تهران را انجام می‌دهد واگذار کنید.

طراحی لوگوی حرفه ای به خوبی توجه مخاطبان را به سوی خود جذب می‌کند و از انواع طراحی لوگو که توسط دیگر برندها انتخاب شده، گوی رقابت را خواهد ربود.

 

 

دومین مرحله از طراحی لوگو تجاری- برای طراحی لوگو باید چه چیزهایی بدانید.

در دومین مرحله از طراحی لوگو تجاری باید به این موضوع توجه داشته باشید که ارتباط بین لوگو و نام تجاری و نوع کسب و کار چیست؟ برای پاسخ دهی به این سوال باید اطلاعات دقیق‌تری درباره ماهیت برند تجاری خود به دست بیاورید. با افزایش اطلاعاتتان در این زمینه می‌توانید لوگو را بهتر طراحی کنید و ماهیت برند تجاری را به خوبی به معرض نمایش بگذارید.

برای این که به هویت برند تجاری خود پی ببرید باید این سوالات را از خود بپرسید.

پس از این که به این سوالات پاسخ دادید، باید برای طراحی لوگو تجاری به دنبال موارد الهام بخش باشید. در این مرحله از طراحی لوگو به شما پیشنهاد می‌کنیم یک ورق و مداد بردارید و هر تصویری را که به ذهنتان خطور می‌کند نقاشی کنید. این تصویر سازی را شروع طراحی لوگو به صورت طوفانی می‌نامند.

پس از این که تمام طرح‌های خود را روی ورق پیاده سازی کردید، باید آن‌ها را با نبوغی که دارید اصلاح کنید. سپس باید از دید مخاطب درباره برند و نوع کسب و کار فکر کنید و تغییرات دیگری به لوگو بدهید. در آخرین مرحله نیز باید نظر دوستان خود و افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید را درباره طرح اولیه لوگو جویا شوید و اگر نکته‌ای بود که از نگاه شما پنهان مانده، آن را نیز در نظر بگیرید و طرح نهایی را پیاده سازی کنید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی لوگو تجاری اصول بخصوصی دارد. آیا تاکنون یک برند تجاری دیده‌اید که لوگو نداشته باشد؟ پاسخ به این سوال همیشه منفی است. لوگو تاثیر زیادی روی مشتریان می‌گذارد و برند تجاری را به بهترین نحو ممکن به آن‌ها معرفی می‌کند. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کارها علاقه‌مند هستند که یک لوگو خلاقانه و منحصر به فرد داشته باشند که نام برند آن‌ها را همیشه در ذهن مشتری ماندگار کند.

در این مقاله نکاتی درباره طراحی لوگو و طراحی لوگوتایپ ارائه شده است که به شما کمک می‌کند لوگو برند تجاری خود را به بهترین نحو طراحی کنید. قبل از این که به سراغ مراحل طراحی لوگو بروید، باید درباره این موارد اطلاعات کافی به دست بیاورید.

 

 

لوگو نماد و مهم‌ترین قسمت از برند تجاری شما است. این آرم روی تمام بسته بندی‌های محصولات درج می‌شود. در تابلو شرکت باید آن را در کنار نام برند ذکر کنید. سررسیده‌ها، بروشورها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی نیز مزین به لوگو خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]