[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

طراحی و چاپ کارت اسکرچ

در طراحی کارت اسکرچ از یک پوشش اسکرچ دولایه استفاده می‌شود. لایه زیرین شفاف و براق است و حالتی فویل مانند دارد، اما لایه رویی از جنس مرکب اسکرچ است و برای پوشاندن لایه زیرین استفاده می‌شود.

لایه زیرین که بیشتر نقره ای رنگ است، معمولاً در همه کارت‌های اسکرچ دارای طراحی یکسانی است؛ اما لایه دوم در چاپ اسکرچ می‌تواند به صورت پلنگی یا خطوط هاشور طراحی شود.

پوشش اسکرچ به واسطه طراحی خاصی که دارد، به هیچ عنوان از روی کارت اسکرچ جدا نمی‌شود. به گونه‌ای که اگر قصد کندن چاپ اسکرچ و دیدن شماره‌های زیر آن را داشته باشید،کارت به طور کامل پاره می‌شود. تا سارقان نتوانند به هیچ عنوان به کدهای رمزی چاپ ‌شده در زیر پوشش مد نظر دسترسی داشته باشند.

از دیگر قابلیت‌های چاپ اسکرچ می‌توان به، مقاومت این چاپ در برابر تشعشات نوری اشاره کرد. به گونه‌ای که با تابش شدید نور، نمی­توانید از شماره‌های زیرین کارت مطلع شوید و آن‌ها را ببینید.

ویژگی‌های پوشش­ اسکرچ

پوش‌های اسکرچ از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، که نسبت به سایر پوشش‌های طراحی شده آن‌ها را متمایز می‌کند. در ادامه برخی از این قابلیت‌ها برای آشنایی بیشتر بیان شده‌اند.

  • قابلیت چاپ اسکرچ بر روی انواع کالاهای متفاوت و متمایز
  • مخدوش شدن لیبل در صورت تلاش برای دیدن شماره‌های زیرین پوشش طراحی شده
  • قیمت مناسب برای استفاده در موارد مختلف
  • قابلیت چاپ لوگوی شرکت مد نظر بر روی پوشش اسکرچ
  • صرفه جویی در زمان و هزینه، به دلیل بالا بودن سرعت چاپ اسکرچ
  • استفاده از مواد اولیه مناسب، جهت حفظ چرخه زیست محیطی

 کارت اسکرچ

موارد ذکر شده تنها بخشی از کاربردهای چاپ اسکرچ می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ اسکرچ، می‌توانید با بایانگاه تماس بگیرید. تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

بایانگاه به عنوان یکی از برترین و مطرح‌ترین ارائه کنندگان چاپ اسکرچ، قادر است تا با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب‌ترین هزینه، چاپ اسکرچ را به کلیه افراد ارائه کند.

جهت مشاوره رایگان:

وبسایت: bayanegah.com

تلفن تماس : ۸۸۵۱۰۶۵۵_۰۹۱۲۱۵۸۱۱۶۵

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]با شنیدن نام پوشش اسکرچ ،در نظر اول کارت‌های قرعه‌کشی و کارت‌های شارژ در نظر همگان مجسم می‌شود. این کارت‌ها که از نوع کارت اسکرچ دار هستند، از یک پوشش اسکرچ با کیفیت بر روی قسمت پین کد یا رمز برخوردار هستند، تا تنها مشتری بتواند اطلاعات رمز را مشاهده کند و از آن استفاده نماید.

در حقیقت کارت‌های اسکرچ جهت حفاظت بیشتر اطلاعات چاپ و ارائه شده‌اند. تا افراد سودجو و فرصت ‌طلب، نتوانند به اطلاعات شخصی و ضروری متعلق به دیگران دست پیدا کنند.

 چاپ اسکرچ

با ما همراه باشید و با انواع کارت‌های اسکرچ دار بیشتر آشنا شوید.

کارت‌های شارژ سیم کارت‌های گوناگون

اپراتورهای تلفن همراه، از عمده مصرف کنندگان پوشش اسکرچ بر روی کارت اسکرچ هستند. کدهای شارژ سیم کارت‌های اعتباری، پین کدهای فعال سازی تلفن همراه و… تنها بخشی از خدماتی است که با پوشش اسکرچ پوشانده می‌شوند.

در هنگام  استفاده از کارت شارژ، باید به آرامی پوشش اسکرچ روی کارت را خراش دهید و از کد شارژ مورد نظر استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که پوشش اسکرچ طرحی شده بر روی کارت اسکرچ دار همراه اول، بسیار ظریف است. بنابراین به آرامی آن را بخراشید، تا شماره‌های زیرین پوشش طراحی شده آسیبی نبیند.

پوشش اسکرچ

 

کارت اسکرچ  رایج در قرعه‌کشی‌ها

دومین رتبه در طراحی کارت اسکرچ، به کارت‌های قرعه‌کشی تعلق می‌گیرد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که اقلام خوراکی را خریداری کرده‌اید و درون آن‌ها کارت‌های قرعه‌کشی را مشاهده نموده‌اید.

این کارت‌های اسکرچ دار نمونه‌ای از چاپ اسکرچ هستند، که شما را به برنده شدن در یک قرعه‌کشی شگفت‌انگیز نزدیک می‌کنند. شما تنها باید پوشش اسکرچ را خراش دهید و از کد زیر پوشش، برای شرکت در قرعه‌کشی استفاده کنید.

با ارسال کد قرعه‌کشی، در لیست افراد شرکت کننده در مسابقه قرار می‌گیرید و امیدتان به برنده شدن چندین برابر می‌شود. چه بسا که برنده خوش‌شانس این دوره از قرعه‌کشی مورد نظر، شما باشید.

از دیگر انواع کارت اسکرچ می‌توان به کارت گارانتی، کارت هدیه، کارت اینترنت، کارت اشتراک، کارت فعال سازی نرم افزار خاص و… اشاره کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *