[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی متفاوت کاتالوگ‌ها سبب می‌شود که مشتری هنگام مطالعه یک کاتالوگ مرتبط با محصول مورد نظر احساس خشنودی بیشتری داشته باشد و با اولین نگاه و شباهت کاتالوگ ارائه شده با دیگر کاتالوگ‌های موجود در بازار از کنار آن بی‌تفاوت عبور نکند.

 

طراحی بسته بندی در تهران

نمونه کارهای بسته بندی

 

اهمیت طراحی لوگو در برندینگ و چاپ آن بر روی جعبه محصول

به همان اندازه که طراحی کاتالوگ حرفه ای دارای اهمیت است، باید برای سفارش طراحی لوگو نیز طرح ویژه‌ای را مد نظر داشته باشید. لوگو انتخابی می‌تواند به صورت تصویری، نوشتاری یا لوگوتایپ باشد.

طراحی که انواع لوگو را طراحی می­کند به خوبی بر این امر واقف است که برای هر محصول چه لوگویی باید ارائه شود تا برند مورد نظر ماندگاری خوبی در ذهن مشتری داشته و بتوانند توجه مشتریان را با اولین نگاه به سوی خویش جلب کند.

طراحی لوگوی حرفه‌ای شاید در ابتدا تا حدودی زمان­گیر و پرهزینه به نظر برسد، اما ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری خواهد داشت و سبب افزایش فروش محصول مورد نظر می­شود.

هنگام سفارش طراحی بسته بندی در تهران می‌توانید درخواست چاپ لوگو را بر روی بسته بندی‌های در نظر گرفته شده برای محصولاتتان را داشته باشید. هر لوگو خاص و منحصر به فرد که بر روی جعبه محصولات به نمایش گذاشته می‌شود سبب جلب مشتریان بیشتر و افزایش فروش شده و تولید کنندگان را به سود آوری بیشتر نزدیک می‌کند.

نکات مهم هنگام سفارش طراحی بسته بندی در تهران

بسته بندی محصولات هویت آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و به عنوان یک پوشش شکیل محصولات را در بر گرفته و از آسیب دیدن آن‌ها در حین حمل و نقل محافظت می‌کند؛ بنابراین هنگام دریافت خدمات طراحی بسته بندی در تهران باید به نکات خاصی توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها در ادامه بیان شده‌اند.

  • مقوایی که برای بسته بندی انتخاب می‌شود باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا تصاویر محصول و لوگو به خوبی بر روی آن به نمایش گذاشته شوند.
  • لوگو باید در محلی چاپ شود که مشتری در اولین نگاه بتواند آن را ببیند و برند محصول را با آن بشناسد.
  • انتخاب رنگ­های مناسب و جذاب هنگام چاپ بسته بندی محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است و سبب جلب توجه بیشتر مشتریان می‌شود.
  • نوشته‌ها باید به گونه‌ای بر روی جعبه چاپ شده باشند که از خوانایی کافی برخوردار بوده و اطلاعات کاملی درباره محصول در اختیار مشتری قرار دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی بسته بندی در تهران جهت زیباتر شدن نمای ظاهری جعبه­های محصولات متنوع ارائه می‌شود. هنگام بسته بندی محصولاتتان در جعبه‌های مخصوص باید توجه ویژه‌ای به کیفیت جعبه و نوع طراحی آن داشته باشید؛ زیرا مشتری قبل از این که درون جعبه را مشاهده کند، به نمای ظاهری جعبه توجه کرده و مشخصات دقیق محصول را که بر روی جعبه ذکر شده مطالعه می‌کند.

طراحی لوگو و چاپ آن بر روی جعبه با استفاده از رنگ بندی‌های خاص و ویژه سبب می‌شود که مشتری این محصول را از بین سایر محصولات مشابه عرضه شده در بازار انتخاب کند؛ زیرا انسان موجودی زیبا پسند است و با دیدن یک محصول بسته بندی شده در جعبه‌ای زیبا و باکیفیت تشخیص می‌دهد که تولید کننده به کیفیت محصولات و نوع بسته بندی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته و هدف تولید کننده از ارائه محصول کسب رضایت مشتریان بوده است.

 

طراحی بسته بندی در تهران

نمونه کارهای بسته بندی

 

طراحی بروشور و کاتالوگ در بسته بندی محصولات

هنگام سفارش طراحی بسته بندی در تهران می‌توانید یک بروشور یا کاتالوگ را نیز به همراه جعبه طراحی شده دریافت کنید. بروشور ضمیمه شده به همراه محصولات الکترونیکی، مواد غذایی و … باید تمام ویژگی‌های محصول را به طور کلی به مشتری معرفی کند؛ بنابراین هنگام سفارش بروشور باید اطلاعات دقیق محصول را در اختیار طراح قرار دهید تا وی بتواند یک بروشور زیبا با بیشترین اطلاعات را برای معرفی محصولات طراحی کند.

همچنین کاتالوگی که هنگام طراحی بسته بندی در تهران ارائه می‌شود، باید مطابق اصول طراحی کاتالوگ حرفه‌ای طراحی شده و محصولات مشابه با محصول مورد نظر را به مشتریان معرفی کند.

تصاویری که در کاتالوگ چاپ می‌شوند باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند؛ زیرا کاتالوگ ارائه شده به همراه محصول اگر بی‌کیفیت باشد، مشتری تصور می‌کند که شما صرفاً کاتالوگ را برای رفع مسئولیت به همراه محصول ضمیمه کرد‌ه و زمان کافی برای طراحی و چاپ آن در نظر نگرفته‌اید.

انواع کاتالوگ در چاپ و بسته بندی

شرکت ارائه کننده خدمات طراحی بسته بندی در تهران برای هر محصول کاتالوگ مخصوص به آن را طراحی می‌کند؛ زیرا طراحی بروشور یا طراحی کاتالوگ باید به گونه‌ای صورت پذیرفته باشد که ویژگی‌های محصولات کمپانی را به همراه مشخصات آن‌ها به خوبی به معرض نمایش بگذارد.

به عنوان مثال کاتالوگی که برای معرفی محصولات آرایشی در نظر گرفته می‌شود با کاتالوگ یا بروشور چاپ شده برای محصولات الکترونیکی و مواد غذایی متفاوت خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *