همه چیز درباره طراحی لوگوی حرفه ای, , ,
طراحی لوگوی حرفه ای

[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]ماهیت یک  کمپانی از ارزش های بسیار بالایی از نظراصولی و بنیادی برخوردار است هنگام طراحی لوگوی حرفه ای، طراح باید این ارزش ها را مد نظر داشته و آن ها را در طرح خود بروز دهد. بهتر است  از ترکیب آیتم های متفاوت در کنار یکدیگر بهره گیرد . یک لوگو باید هدف مشخصی داشته باشد وهر لوگویی برای یک سازمان ویا مکان بخصوصی طراحی می شود که برای مکان دیگر اصلا کاربردی ومناسب نیست

تاثیرگذاری فوری لوگوهای حرفه ای روی بیننده بسیار اهمیت دارد از دلایل اهمیت یک لوگوی حرفه ای باید قابلیت این را داشته باشد که تاثیر گذاری بلافاصله در چند ثانیه روی بیننده اعمال کند. در دنیای امروزی سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی یک  موضوع زمان کمی را صرف کند .مسئله دیگر رنگ می باشد که بهتر است آن را در اولویت آخر قرار دهیم

زیرا در مراحل پایانی امکان اصلاح وتغییر وجود دارد. هر کمپانی از یک هویت مخصوص به خود برخوردار است که آن را برای طراحی لوگو باید مد نظر قرار داد در پایان باید به این نکته متذکر شد که طراحی لوگو یک تخصص است که بر هویت بخشی تاثیر ویژه ای دارد.  یک طراح  لوگوی حرفه ای وموفق باید با خلاقیت و مهارت و تکنیک ویژه  ساخت لوگو و شاخصه های لازم جهت  برندسازی یک طرح را با سلیقه مخاطب هماهنگ کرده  تا مفهوم را برساند و در ذهنش ماندگار شود که بتواند به راحتی با مشتری ارتباط برقرار کند
آخرین مرحله از یک لوگوی موفق و قدرتمند و حرفه ای تبلیغات است.هر چه زمانی که یک مخاطب برای نگاه کردن به لوگو صرف کند بیشتر باشد، میزان ماندگاری آن در ذهن او بالا می رود واین کار با تبلیغات گسترده صورت می پذیرد.

 

طراحی لوگوی حرفه ای

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو  کلیک کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی لوگوی حرفه ای از متداول ترین  کارهای پروژه ای در  طراحی وب است. در این مقاله راهکارهای اولیه برای شروع کار طراحی یک لوگوی حرفه ای را برای شما گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند کار خود را با راهکارهای درست برنامه ریزی و آغاز کنید . طراحی یک لوگوی حرفه ای باید تمام مهارت‌های خلاقانه خود برای خلق یک اثر ساده، خلاق ، با کیفیت و اجتناب ناپذیر برای کاربرهای طرف قرار داد خود را مد نظر قرار دهد.

طراحی لوگوی حرفه ای

چرا طراحی لوگوی حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است؟

طراحی کردن لوگوی یه سازمان یا شرکت، هویت آن مجموعه را شکل می‌دهد و به همین خاطر از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است.زیرا در طراحی یک لوگوی حرفه ای باید  رنگ‌ ها، طرح‌ ها، خطوط پایه‌‌ای که در طرح به کار برده می‌شود به شکلی هماهنگ باشند تا بتوانند برای آن شرکت کار تبلیغات را انجام دهند. یک لوگوی حرفه ای  باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش‌های آن مجموعه باشد. در طراحی لوگوی حرفه ای سعی در این است که لوگو بسیار ساده طراحی شود تا به آسانی به خاطر سپرده شود  طراحی این لوگوی ساده حرفه ای  علاوه بر جذابیت به مراتب سخت تر است طراح باید خلاقیت  بالای خود رانشان دهد وبیانگر این مطلب می باشد که ذهن وی قادر است ایده های پیچیده را نیز ساده کند.

طراحی لوگوی حرفه ای

در طراحی لوگوی حرفه ای چه عناصری باید رعایت شود؟

سایزهای مختلف لوگو از عناصر مهم در طراحی لوگوی حرفه ای می باشد . اگر طرح لوگو خیلی پیچیده باشد درک آن در سایزهای کوچک بسیار دشوار خواهد بود. لوگو های حرفه ای  باید قابلیت این را داشته باشد که در اندازه های مختلف ارائه شوند ، واین مسئله برای مشتریان  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

نسبت طول و عرض از عواملی است که در طراحی انواع لوگو باید مورد توجه قرار گیرد

وجود یک تعادل نسبتا مناسب برای داشتن یک لوگوی مطلوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهتر است طراحی لوگو با اشکال ساده هندسی آغاز شود. همچنین باید به این نکته در طراحی لوگوهای حرفه ای توجه داشت که لوگوهای مربع  و دایره ای تاثیر گذار و زیبا هستند.
ترجیحا در طراحی انواع لوگو از اشکال مختلف گرافیکی  و متن به یک میزان  در طراحی استفاده کنید روی هر یک از آیتم ها به طور مستقل فکر کرده وکار کنید. سپس در پایان برای داشتن یک طرح خوب همگی را در کنار هم قرار داده و طرح را کامل کنید.

یک طراح لوگوی حرفه ای باید  مخاطب خود را درهمه شرایط مد نظر قرار دهد. یکی از عمده ترین دلایلی که یک سازمان و موسسه وشرکت  درخواست لوگوی جدید می کندبه این دلیل است که لوگوی پیشین دیگر قدرت تاثیر گذاری خود را مانند سابق ندارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *