[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]ارائه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۷۹ تاکنون با بایانگاه همکاری دارد و طراحی نشان شرکت‌های گروه دوران، طراحی و چاپ ست اداری، طراحی بروشور و کاتالوگ، طراحی پوستر، خدمات غرفه نمایشگاهی و… این مرکز توسط تیم بایانگاه ارائه شده است. در تصویر زیر نمونه طراحی کاتالوگ این شرکت را مشاهده می‌کنید.

 

 

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت پاکسان

شرکت پاکسان نامی آشنا در زمینه تولید مواد بهداشتی و شوینده است و محصولات آن را می‌توان در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپر مارکت ها مشاهده کرد. طراحی کاتالوگ این شرکت در سال ۸۴ بر عهده تیم بایانگاه بوده است. در ادامه می‌توانید تصویر این کاتالوگ را مشاهده کنید.

 

 

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت دینا پارت

شرکت دینا پارت یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده و وارد کننده قطعات خودرو است و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند با نام این شرکت به خوبی آشنا هستند. بایانگاه در زمینه چاپ لیبل اصالت و سامانه پیامکی، عکاسی از بیش از ۱۵۰۰ قطعه خودرو، طراحی کاتالوگ بروشور و بسته بندی با شرکت دینا پارت همکاری داشته است. نمونه طراحی کاتالوگ این شرکت را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

 

نمونه طراحی کاتالوگ بیمه ایران

بیمه ایران در سال ۱۳۱۴ به عنوان نخستین بیمه ایرانی تاسیس شده است و هم اکنون شعبه متعددی را در سر تا سر کشور دارا می­باشد. این شرکت جهت طراحی کاتالوگ و ست اداری خود در سال ۱۳۹۴ با تیم بایانگاه همکاری داشته است. در ادامه نمونه طراحی کاتالوگ این شرکت را مشاهده می‌کنید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بسیاری از مشتریان قبل از ثبت سفارش طراحی کاتالوگ یا بروشور، درخواست مشاهده نمونه طراحی کاتالوگ در تهران را با شرکت ارائه دهنده این خدمات مطرح می­کنند؛ زیرا هنگامی که کاتالوگ شرکتی که کسب و کاری مشابه با شرکت شما دارد را مشاهده می‌کنید، با آسودگی خاطر بیشتری می‌توانید کاتالوگ مد نظرتان را سفارش دهید. بایانگاه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ مشتریان زیادی داشته است و همین امر سبب شده که نمونه طراحی کاتالوگ­ های این شرکت بسیار متنوع باشد. در ادامه برخی از کاتالوگ‌هایی که توسط تیم متخصص بایانگاه طراحی شده معرفی شده‌اند تا با حیطه فعالیت­های این شرکت بیشتر آشنا شوید.

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت سبز افزار آریا

شرکت سبز افزار آریا بیش از ده سال است که در زمینه تولید نرم افزار برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کند. بسیاری از افرادی که به این شرکت همکاری داشته‌اند، راز موفقیت آن را در گرو تبلیغات موثری که انجام داده می‌دانند. شرکت سبز افزار آریا از سال ۱۳۹۴ تاکنون با بایانگاه همکاری دارد و از مشاورین این شرکت در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ استفاده می‌کند. نمونه طراحی کاتالوگ این شرکت را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

 

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت بازرگانی ایران تکنیک

شرکت بازرگانی ایران تکنیک در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده و اولین قدم‌های خود را  با تکنیک پیچ کرپی در زمینه تولید انواع پیچ و مهره و… برداشته است. این شرکت هم اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی و تولید کنندگان عمده کشور به شمار می‌رود. شرکت بازرگانی ایران تکنیک در زمینه عکاسی از فضای کارخانه، طراحی و چاپ ست اداری، طراحی کاتالوگ، لیبل هولوگرام و… از سال ۱۳۹۴ تاکنون با بایانگاه همکاری دارد. در ادامه نمونه کاتالوگ طراحی شده برای این شرکت را که در سال ۹۵ ارائه شده مشاهده می‌کنید.

 

 

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت امن افزار

شرکت امن ‌افزار گستر شریف از سال ۱۳۸۱ تاکنون در زمینه تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICT در حال فعالیت است. طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی ست اداری و… این شرکت توسط بایانگاه انجام شده است. در ادامه نمونه طراحی کاتالوگ این شرکت که در سال ۹۳ ارائه شده را مشاهده می‌کنید.

 

 

با توجه به نمونه‌های ارائه شده می‌توانید به همراستایی رنگ بندی و طراحی کاتالوگ با اهداف شرکت‌های سفارش دهنده کاتالوگ پی ببرید. همین امر سبب شده که بسیاری از مشتریان با مشاهده نمونه‌های کاتالوگ، بروشور، ست اداری و… که توسط تیم بایانگاه ارائه شده است، آن را به دیگر دوستان خود نیز پیشنهاد کنند.

نمونه طراحی کاتالوگ شرکت دوران

گروه دوران یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه خدمات متنوع کامپیوتری است که محصولات و خدمات مختلفی را در زمینه فناوری اطلاعات[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *