[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]به گونه‌ای که با کلیک کردن بر روی هر محصول، جلوه‌های خاصی به نمایش گذاشته می­شوند که مخاطب را برای امتحان کردن آن جذب می‌کنند.

 

طراحی کاتالوگ دیجیتال

 

طراحی کاتالوگ حرفه‌ای صوتی

یکی دیگر از نکاتی که برتری طراحی کاتالوگ دیجیتال را نسبت به کاتالوگ‌های ساده و کاغذی نشان می‌دهد، امکان افزودن صداهای دلخواه به آن است. به گونه‌ای که هنگام ورق زدن کاتالوگ با حرکت موس، صدای ورق خوردن پخش شود. همچنین می­توان برای هر صفحه یک موسیقی آرامش بخش انتخاب کرد که تماشای کاتالوگ را برای مخاطبان لذت بخش تر می‌کند.
مزایای طراحی کاتالوگ دیجیتال
اگر طراحی انواع کاتالوگ را بررسی کرده‌اید و نتوانسته‌اید یک کاتالوگ زیبا، جذاب و متفاوت را برای معرفی محصولاتتان انتخاب کنید، نیم نگاهی به ویژگی‌های کاتالوگ‌های دیجیتال بیندازید؛ زیرا این کاتالوگ‌ها که اغلب درون DVD یا به صورت فایل AutoRun ارائه می‌شوند را می‌توان به تعداد نامحدود منتشر کرد و نیازی نیست که برای طراحی کاتالوگ دیجیتال هزینه و زمان زیادی صرف کنید.

همچنین برای طراحی کاتالوگ و بروشور الکترونیکی محدودیتی جهت تعداد صفحات نخواهید داشت؛ زیرا کاتالوگ قرار نیست چاپ شود و امکان این که تعداد محصولات بیشتری را بتوانید معرفی کنید وجود خواهد داشت.

با توجه به این که طراحی کاتالوگ دیجیتال قابلیت نمایش آن را در محصولات الکترونیکی فراهم می‌کند و نیاز به چاپ آن ندارید، به راحتی می‌توانید کاتالوگ را ویرایش کرده و چگونگی قرار گرفتن تصاویر در کنار هم یا نوع رنگ بندی آن را تغییر دهید. در صورتی که کاتالوگ‌هایی که به شیوه‌های سنتی ارائه می‌شوند را نمی‌توان پس از چاپ تغییر داد و برای طراحی کاتالوگ جدید و چاپ آن باید مجدداً مبلغی را مد نظر داشته باشید.

به عنوان آخرین مزیت کاتالوگ‌های الکترونیکی می‌توان به این نکته اشاره کرد که این کاتالوگ‌ها را می‌توانید به راحتی در قالب سی دی به مشتریان ارائه کنید یا آن‌ها را از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان ارسال نمایید و دیگری نیازی نیست برای پخش کاتالوگ‌های تبلیغاتی ساعت‌ها در مکان‌های پرتردد شهر حضور داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی کاتالوگ دیجیتال با وجود این که دنیا روز به روز به سمت پیشرفته‌تر شدن حرکت می‌کند، مورد توجه بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان واقع شده است؛ زیرا همانگونه که کتاب و دفترها جایگاهشان را به لپ تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت ها داده‌اند، تبلیغات کاغذی نیز باید با تبلیغات نوین و مخاطب پسندتر جایگزین شوند؛ بنابراین امروزه کاتالوگ‌های کاغذی نیز کم کم بازنشسته شده و جایگاهشان را به طراحی کاتالوگ تبلیغاتی الکترونیکی داده‌اند.

اگر از صاحبان مشاغل هستید و قصد دارید برای معرفی محصولاتتان یک روش نوین را در پیش بگیرید، طراحی کاتالوگ دیجیتال بهترین گزینه پیش روی شما است. وسایل هوشمند، این نمونه از کاتالوگ‌ها را به وضوح به تصویر می‌کشند تا مخاطب در اولین نگاه محو تماشای کاتالوگ شود و قدرت جادویی این کاتالوگ اجازه نمی­دهد، مخاطب لحظه‌ای از آن چشم بردارد یا دچار حواس پرتی گردد.

در ادامه برخی از ویژگی‌های کاتالوگ‌های دیجیتالی ارائه شده است تا با این نمونه از کاتالوگ‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

طراحی کاتالوگ دیجیتال

 

گیرا و جذاب‌تر بودن کاتالوگ

طراحی کاتالوگ دیجیتال این امکان را برای تولید کنندگان و شرکت‌های مختلف فراهم می‌کند که با بهترین کیفیت ممکن محصولاتشان را به معرض نمایش بگذارند.

زیرا این کاتالوگ‌ها در وسایل الکترونیکی که طیف‌های مختلف رنگی را نشان می­دهند، به تصویر کشیده می‌شوند و مخاطب به راحتی می‌تواند مرز بین رنگ‌های هم خانواده به کار رفته در کاتالوگ را تشخیص دهد.

به گونه‌ای که آبی روشن و آبی فیروزه‌ای در این نمونه از تبلیغات کاملاً با یکدیگر متمایز هستند و طراح نگرانی از بابت این که رنگ‌ها در چاپ شبیه هم بوده و قابل تشخیص نباشند را نخواهد داشت.

 

متحرک بودن تصاویر و افزودن افکت به آن­ها

این نمونه از کاتالوگ‌ها برای طراحانی که می‌خواهند تصاویر را به صورت سه بعدی به معرض نمایش بگذارند یک فرصت مناسب خلق می‌کنند، بنابراین هنگام طراحی کاتالوگ دیجیتال ممکن است مطابق ذوق و سلیقه طراح، تصویر به صورت سه بعدی و متحرک انتخاب شده باشد و محصولات با چرخشی که در صفحه دارند از تمام زوایا به نمایش گذاشته شوند.

با توجه به این کاتالوگ دیجیتالی در جهان وسایل هوشمند به معرض نمایش گذاشته می‌شود، بنابراین امکان اضافه کردن افکت به آن نیز وجود دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *