[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″ typo_style=”light”][vc_column_text]توجه داشته باشید که بنا بر رنگ بندی کاتالوگ رنگ فونت‌ها و نوع آن‌ها باید به درستی انتخاب شده باشند. تا بیننده هنگام مشاهده کاتالوگ از خواندن توضیحات محصول لذت ببرید و فونت‌ها برای وی آزار دهنده نباشند!

طراحی کاتالوگ

مشاهده نمونه کارها

 

جنس ورق در طراحی کاتالوگ

یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در طراحی انواع کاتالوگ باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید نوع ورق استفاده شده جهت چاپ است. ورقی که جهت چاپ کاتالوگ استفاده می‌شود باید از ضخامت و دوام مناسبی برخوردار باشد و رنگ‌ها و نوشته‌ها بر روی آن به صورت واضح نقش ببندند.

در طراحی‌های کاتالوگ‌های گوناگون معمولاً از ورق‌های گلاسه که از ابعادی در حدود ۱۷۰ تا ۳۰۰۰ سانتی‌متر برخوردار هستند استفاده می‌شود. این ورق‌ها حالت روغنی دارند و تصاویر چاپ شده بر روی آن‌ها با وضوح بسیار بالایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

طراحی لوگو بر روی انواع کاتالوگ

اگر هدفتان از چاپ و طراحی انواع کاتالوگ‌های گوناگون شناساندن برند به مشتریان باشد، بهتر است که طراحی لوگو را بر روی قسمتی از کاتالوگ در نظر داشته باشید. لوگو در قالب چند حرف یا یک تصویر خاص می‌تواند برای همیشه در نظر مشتری ماندگار شود.

اگر لوگو را نیز به صورت هوشمندانه‌ای درون کاتالوگ چاپ کنید مشتری بدون این که متوجه شود بارها و بارها از آن بازدید می‌کند و در ضمیر ناخودآگاهش نقش می‌بندد!

طراحی کاتالوگ حرفه ای

مشاهده نمونه کارها

طراحی بروشور یا طراحی کاتالوگ

سؤالی که بسیاری از افراد هنگام طراحی انواع کاتالوگ با آن مواجه هستند به این صورت می‌باشد که آیا طراحی بروشور بهتر است یا طراحی کاتالوگ؟ پاسخ به این سؤال به نوع محصول عرضه شده توسط مشتری بستگی خواهد داشت!

در صورتی که هدف از طراحی معرفی اجزای مختلف لوازم صنعتی باشد طراحی کاتالوگ مناسب‌تر خواهد بود! اما درصورتی که مشتری قصد دارد یک دید کلی از یک محصول ساده را به مشتری ارائه کند طراحی بروشور گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد!

کاتالوگ دارای ورق‌های متعددی است و همانند یک مجله تصویری طراحی می‌شود. اما بروشور به صورت یک ورق است که می‌توان در قسمت پشت و روی آن محصولات را به نمایش گذاشت!

شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

۸۸۷۴۷۰۱۴
۸۸۷۶۵۱۲۹
۰۹۱۲۱۵۸۱۱۶۵

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ typo_style=”light”][vc_column_text]با توجه به طراحی انواع کاتالوگ‌های گوناگون که در بازار وجود دارند می‌توانید محصولاتتان را به نحو احسنت به خریداران معرفی کنید! دنیای امروزی دنیای رنگ‌ها و تصاویر است. اگر یک محصول بسیار با کیفیت طراحی و تولید کرده باشید اما نتوانید آن را به خوبی به بازار معرفی کنید در فروش آن عملاً ناموفق خواهید بود!

طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ حرفه ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از قدرت رنگ‌ها و تصاویر بتوانید جلوه های ویژه‌ای از محصولتان را به نمایش بگذارید! به عنوان مثال بیشتر تولید کنندگان لوازم آرایش و بهداشتی با استفاده از این روش محصولاتشان را به عنوان یک برند نوپا معرفی می‌کنند!

نه تنها برندهای جدید بلکه برندهای سرشناس و معروف نیز با استفاده از طراحی انواع کاتالوگ محصولات قدیمی و جدیدشان را در قالب یک دفترچه جامع به مشتریان ارائه می‌کنند. تا مشتری بتواند با ورق زدن کاتالوگ با محصولات کمپانی مد نظر بیشتر آشنا شود.

طراحی انواع کاتالوگ

مشاهده نمونه کارها

 

چه مواردی در طراحی انواع کاتالوگ چاپ می‌شود؟

در طراحی انواع کاتالوگ‌های موجود در بازار معمولاً از تصاویر محصول از زوایای مختلف استفاده می‌شود. هم‌چنین در گوشه‌هایی از کاتالوگ می‌توانید معرفی کاربردهای محصول را به صورت تیتروار مشاهده کنید!

به عنوان مثال اگر محصول مورد نظر کفش باشد قبل از هر چیزی انواع رنگ بندهای آن در کاتالوگ ارائه می‌شود. سپس جنس محصول، اندازه‌های آن، کشور تولید کننده، سال تولید و… نیز در کاتالوگ ذکر می‌شود. تا مشتری بتواند با دید بازتری محصول را انتخاب و خریداری نماید!

طراحی انواع کاتالوگ

مشاهده نمونه کارها

 

قدرت رنگ‌ها در طراحی انواع کاتالوگ

هیچ چیز بیشتر از رنگ‌های جذاب و مسحور کننده نمی‌تواند در طراحی انواع کاتالوگ توجه مشتری را به سوی خودش جذب کند! اگر کاتالوگ‌ها به صورت تک رنگ و ساده طراحی شده باشند ممکن است نتواند آن‌چنان که باید و شاید توجه مشتری را به سوی خویش جذب کنند!

رنگ‌های هم خانواده مانند طیف‌های گوناگون رنگ بنفش، رنگ قرمز و… می‌توانند در کنار رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری روشن یا کرمی جلوه مناسبی را در اختیار مخاطب قرار دهند!

هر چند بسیاری از طراحان از روش‌های مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و با به کارگیری رنگ‌های قرمز و مشکی که دو رنگ کاملاً متضاد هستند کاتالووگ را در نظر بیننده برجسته‌تر می‌کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *