[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]تا در عین زیبایی بتواند در بازار رقابت با دیگران پیشی بگیرد. بسته بندی محصولات اهمیت یک نام تجاری را به مشتری نشان داده و باید قابلیت برقراری ارتباط با آن وجود داشته باشد. علاوه بر ایمنی بودن یک بسته باید، به نوع کالا و روش بسته بندی آن نیز دقت شود. تازه نگهداری شدن و حمل آسان کلیدی ترین بخش های این حوزه هستند. نهایتا اطلاعات درج شده روی یک محصول باید کافی و جامع بوده و مشتری را برای خرید قانع نماید. توجه به هریک از این موارد می تواند در جهانی شدن یک برند کاملا موثر باشد.

بسته بندی محصولات

طراحی بسته بندی در تهران

با توجه به موارد ذکر شده تا اینجا، می توان گفت که طراحی بسته بندی در تهران می تواند زیباتر شدن و تنوع طراحی خارجی را به ارمغان بیاورد. طراحی بسته بندی در تهران با استفاده از رنگ بندی های خاص و با کیفیت باعث می شود تا مشتری در هنگام بررسی آن محصول، بی تفاوت از کنار آن عبور نکرده، و رضایت کافی را از نوع عرضه ی محصول در کنار زیبایی و جذابیت منحصر بفرد داشته باشد.

مزایای طراحی بسته بندی در تهران

لازم به ذکر است که طراحی بسته بندی در تهران یک بروشور را در کنار بسته بندی محصول ارائه می کند، که در صورت وجود هرگونه سوال برای نحوه ی استفاده، یا آشنایی بیشتر با کالای مربوطه یا مواد بکار رفته در آن را، در اختیار مشتری قرار خواهد داد. این بروشور ها نیز از طراحی و خوانایی حرفه ای برخوردار هستند. از دیگر مزیت های قابل نام بردن در این حوزه، می توان به کیفیت مواد استفاده شده برای بسته بندی محصولات و همینطور چاپ لوگوی مربوطه در محل درست و قابل دید و همچنین، رنگ بندی مناسب اشاره کرد. که تمامی این موارد باید در زمان طراحی بسته بندی محصولات در تهران بررسی شده و مورد رضایت مشتری باشد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بسته بندی محصولات، شامل پوشش های محافظ و یا همان پوشش خارجی است که می تواند نگهداری، اطلاعات، امنیت و مزایای متنوع بازاریابی را برای آنها فراهم کند. کالاهایی که در بسته بندی ها قرار می گیرند متفاوت هستند. زیرا هر کدام نوع و مدل خاص خود را دارند. مانند بسته بندی محصولات غذایی، پلاستیکی، صنعتی، پارچه و لوازم خانگی و بسیاری از موارد دیگر.

 بسته بندی محصولات

 مزیت طراحی بسته بندی محصولات چیست؟

مزیت اصلی بسته بندی محصولات حفاظت از کالاهای مورد فروش است. این کار مانع از آسیب رسانی به آنها، در زمان حمل و نقل و نگهداری آنها از ارتعاشات، خطرات خارجی شیمیایی و فیزیکی، و البته فشرده سازی از طریق یک لایه فیزیکی بیرونی برای حفاظت است. لازم به ذکر است که، بسته بندی می تواند اطلاعات مشخصی را در مورد محتویات و ویژگی ها و کاربردها و .. به مشتریان این محصولات ارائه دهد. این اطلاعات ممکن است تبلیغاتی بوده، یا برای توضیح دادن قوانین خاصی به مصرف کننده باشد.

علت بسته بندی محصولات

محصولاتی که دارای چندین مدل مختلف و مشابه اما با اندکی تغییر در خصوصیات خود هستند، از بسته بندی استفاده می کنند؛ تا تمام اقلام را قبل از خرید نگهداری کرده و علاوه بر این تفاوت ما بین آنها برای مصرف کننده مشخص باشد. طراحی بسته بندی محصولات همچنین اجازه می دهد تا یک محصول بیشتر فروخته شود. زیرا جذابیت خارجی یک کالا همیشه پنجاه درصد از فروش آنرا شامل می شود.

بسته بندی محصولات غذایی

یکی از مهم ترین بخش های بسته بندی محصولات، مربوط به مواد غذایی است. زیرا این مواد در مقایسه با اکثر کالاهای مصرفی جامعه بسیار حساس تر بوده و به راحتی می توانند خراب شده، یا از بین بروند. پیشرفت‌ها در بسته بندی محصولات مواد غذایی نقش مهمی در حفظ منابع غذایی یک کشور ایفا می کند. به بیان ساده تر بسته‌بندی محصولات غذایی کلیدی ترین بخش عرضه ی آنها است. زیرا هم بطور ایمن برای مسافت‌های طولانی از نقطه مبدا تا مقصد سالم نگه داشته شده، و همینطور ظاهر زیبا و جذاب آن می تواند در خرید و مورد پسند واقع شدن مشتریان نقش کلیدی داشته باشد.

بسته بندی محصولات

نکات مهم در بسته بندی محصولات غذایی

طراحی بسته بندی محصولات غذایی باید خاص بودن یک برندرا،با موارد مشابه خود شامل شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]