[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]تا در پایان طراحی لوگوی ترکیبی بتوانید یک لوگو خاص و منحصر به فرد برای معرفی محصولاتتان داشته باشید که در اولین نگاه ذهن مشتریان را درگیر کرده و آنها را وسوسه می‌کند که برای یکبار هم شده کیفیت برند مورد نظر را امتحان کنند.

 

طراحی لوگوی ترکیبی

چرا طراحی لوگوی ترکیبی؟

چرا طراحی لوگوی ترکیبی؟ این لوگو چه تفاوتی با دیگر لوگوهای موجود دارد؟ آیا تمام برندها می‌توانند از لوگوهای ترکیبی برای معرفی محصولاتشان استفاده کنند؟ این نمونه از سؤالات ذهن بسیاری از افرادی که قصد سفارش طراحی لوگو را دارند درگیری می‌کنند. در ادامه برخی از مزایای طراحی لوگوی ترکیبی بیان شده است تا با برتری‌های این لوگو بیشتر آشنا شوید.

  • لوگو ترکیبی با استفاده از کلمات نام و برند شرکت طراحی می‌شود و قابلیت تقلید از روی آن بسیار کمتر از سایر لوگوها است، به همین دلیل لوگوهای ترکیبی منحصر به فرد هستند.
  • امکان چاپ لوگو به صورت سیاه و سفید نیز وجود دارد و الزامی به استفاده از رنگ‌ها برای شناسایی برند و لوگو ندارید.
  • قابلیت چاپ لوگو بر روی سررسیدها، تقویم‌ها و… وجود دارد.
  • تاثیرگذاری لوگو ترکیبی در ذهن مشتری بیشتر از لوگوهای نوشتاری و لوگوهای تصویری است.
  • امکان جداسازی متن و تصویر لوگو وجود دارد و در مواقع نیاز می‌توانید متن و تصویر لوگو ترکیبی شناخته شده را به صورت جداگانه چاپ کنید.

هزینه طراحی لوگوی ترکیبی

هزینه طراحی لوگوی ترکیبی با توجه به چگونگی طراحی کلمات و میزان انتزاعی بودن تصویری که در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال یک رستوران که می‌خواهد در لوگو چند کلمه ساده و تصویری از یک خوراکی خوشمزه را به نمایش بگذارد به نسبت هزینه کم‌تری پرداخت می‌کند؛ زیرا لوگو سفارش داده شده دارای پیچیدگی خاصی نیست و مفاهیم در قالب کلمات و تصویر واضح و گویا به نمایش گذاشته می­شوند.

اما فردی که قصد دارد لوگو را برای یک برند خاص آرایشی یا محصولات الکترونیکی طراحی کند به طور حتم نیاز به استفاده از کلمات خاص و تاثیرگذار و تصویر مفهومی و ویژه خواهد داشت که سبب افزایش هزینه طراحی لوگوی ترکیبی می‌شود.

 [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]طراحی لوگوی ترکیبی به دلیل اثرگذاری بیشتری که دارد با استقبال خوبی از سوی تولید کنندگان محصولات مختلف روبرو شده است؛ زیرا در لوگو ترکیبی در کنار نام شرکت می‌توانید از تصاویر خاص و تاثیرگذاری که به محصولات ارائه شده مرتبط است استفاده کنید و لوگو را زیباتر از یک لوگو نوشتاری ساده جلوه دهید.

طراحی لوگوی ترکیبی مطابق با اصول طراحی لوگو در تهران انجام می‌شود و لوگوی ارائه شده به خلاقانه‌ترین حالت ممکن پیام‌های مورد نظر را در قالب متن، تصاویر و نمادهای خاص به مشتریان ارائه می‌کند.

 

طراحی لوگوی ترکیبی

 

اهمیت طراحی لوگو در برندینگ

اهمیت طراحی لوگو در برندینگ بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ زیرا مشتریان قبل از این که یک برند را انتخاب و امتحان کنند مجذوب تبلیغات و آرم شرکت سازنده می‌شوند و در صورتی که طراحی لوگوی ترکیبی قدرت تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مشتریان داشته باشد، محصولات در نظر آن‌ها برجسته‌تر و خاص‌تر جلوه می‌کنند.

طراحی لوگوی حرفه‌ای برای کسب و کارهای نوین و برندهای سرشناس بسیار حائز اهمیت است زیرا برندهایی که توانسته‌اند به خوبی در بازار بدرخشند و نام و آوازه زیادی دارند، با طراحی لوگو نامناسب شهرتی که دارند از دست خواهند داد. همچنین برندهای نوپا که جدیداً وارد بازار شده‌اند باید با طراحی لوگوی ترکیبی ابتدا نام برند را در ذهن همگان ماندگار کنند تا بتوانند در کسب و کارشان پیشرفت کرده و در رده‌های بالای فروش قرار بگیرند.

طراحی انواع لوگو

بسیاری از افراد هنگام سفارش طراحی لوگو دچار سردرگمی می‌شوند و قادر نیستند از بین انواع لوگوتایپ، طراحی لوگوی ترکیبی، لوگوهای انتزاعی و لوگوهای تصویری یک لوگو مناسب را برای معرفی برندشان انتخاب کنند.

انتخاب لوگو در ابتدای امر تا حدودی سلیقه‌ای است و فرد مورد نظر می‌تواند لوگوی دلخواهش را از میان طرح‌های موجود انتخاب نماید؛ اما با توجه به این که فرد سفارش دهنده لوگو با قوانین طراحی یک لوگو مناسب آشنایی کافی ندارند، ممکن است لوگویی را انتخاب کند که با محصولات ارائه شده و نوع کسب کار شرکت متفاوت بوده و آن چنان که باید و شاید نتواند مشتریان را مجذوب نماید.

بنابراین بهتر است هنگام سفارش انواع طراحی لوگو، انتخاب یک لوگو مناسب را به طراحان حرفه‌ای بسپارید و تنها در رابطه با رنگ بندی و محل قرارگیری نماد شرکت با آن‌ها همفکری کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *