[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]زیرا این کاتالوگ­ها معمولاً به صورت نسخه PDF در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و به تعداد نامحدود می‌توانید آن را در بین مشتریان توزیع کنید.

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ و بروشور با یکدیگر تفاوت‌های عمده‌ای دارد؛ زیرا کاتالوگ به بررسی مختصری از ویژگی‌های محصول می‌پردازد و در حقیقت سفارش طراحی کاتالوگ برای معرفی محصولات جدید عرضه شده توسط شرکت در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که بروشور با وجود دارا بودن ورق‌های بیشتر کلیه ویژگی‌های یک محصول را به صورت دقیق و کامل به مخاطب ارائه می‌کند. تا مشتری با در دست داشتن کلیه اطلاعات مربوط به یک محصول آن را جهت استفاده خریداری نماید.

به عنوان مثال در کاتالوگ­هایی که برای محصولات الکترونیکی ارائه می‌شوند، تنها تصاویری از محصولات در کنار توضیحات بولت وار در نظر گرفته می‌شوند؛ اما هنگام طراحی بروشور باید کلیه ویژگی‌های محصول به طور کامل شرح داده شود و حتی انواع رنگ بندی‌های محصول و کشور تولید کننده آن نیز جهت آشنایی بیشتر ذکر شده باشد.

 

 

با توجه به این که هنگام سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور ابتدا یک طرح اولیه ارائه می‌شود، بنابراین مشتری می‌توانید کلیه نکات مد نظرش را به طراح ابلاغ کند. تا طراحی کاتالوگ و بروشور دقیقاً مطابق با سلیقه مشتری و نیازهای او صورت بپذیرد.

اگر نیاز به معرفی ویژگی‌های خاصی از محصولاتتان دارید که آن‌ها را نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم از بروشورهای تبلیغاتی که تعداد صفحات بیشتری دارند بهره بگیرید؛ زیرا هنگام طراحی بروشور، دست طراح برای معرفی ویژگی‌های جامع و کامل یک محصول و ارائه عکس‌های آن از زوایای متفاوت بازتر است.

هنگام ثبت سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور، اگر علاقه‌مند به طراحی لوگو مناسب و چاپ آن بر روی کاتالوگ‌ها و بروشورهای ارائه شده هستید، باید این امر را با طراحان بایانگاه درمیان بگذارید. تا طراحان بتوانند مکان مناسبی برای چاپ لوگو بر روی صفحه اصلی مد نظر داشته باشند.

 

 

.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام سفارش طراحی کاتالوگ باید به آن توجه داشته باشید، نوع محصولاتی است که قصد دارید آن‌ها را به مشتریان معرفی کنید؛ زیرا کاتالوگی که برای معرفی محصولات آرایشی بهداشتی یا پوشاک ارائه می‌شود، به هیچ عنوان با کاتالوگی که برای معرفی محصولات صنعتی طراحی می‌شود یکسان نخواهد بود.

بیشتر مشتریان هنگام سفارش طراحی کاتالوگ به این نکته توجه نمی‌کنند و آن را کم اهمیت می‌دانند! در صورتی که عدم طراحی حرفه‌ای کاتالوگ سبب بی‌ارزش جلوه دادن آن می‌شود و مشتریان بدون این که نیم نگاهی به محصولات عرضه شده در کاتالوگ داشته باشند از کنار آن­­ها عبور می‌کنند.

بنابراین هنگام طراحی کاتالوگ حرفه‌ای حتماً به ابعاد در نظر گرفته شده برای آن، نوع رنگ بندی کاتالوگ و چگونگی طراحی محصولات توجه داشته باشید. تا کاتالوگ ارائه شده بتواند در میان سایر کاتالوگ‌های موجود در بازار به خوبی بدرخشد و مورد توجه مشتریان مختلف قرار بگیرد.

 

سفارش طراحی کاتالوگ

 

طراحی انواع کاتالوگ

 

هنگام سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی می‌توانید آن را به صورت لت دار، منگنه‌ای یا سیمی درخواست کنید. کاتالوگ لت دار، اغلب به صورت ۴ تا ۵ لت طراحی و عرضه می‌شود. این کاتالوگ‌ها با توجه به هزینه مناسبی که برای طراحی آن‌ها در نظر گرفته شده است و پیوستگی مطالب و تصاویر ارائه شده در رده اولین کاتالوگ‌های مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند.

در دومین رده کاتالوگ‌های سیمی قرار دارند، این کاتالوگ‌ها دارای ورق‌های بزرگ‌تری هستند و با توجه به نوع سیمی که در آن‌ها استفاده شده است دارای هزینه بیشتری می‌باشند.

سومین رده در سفارش طراحی کاتالوگ متعلق به کاتالوگ‌های منگنه‌ای است. که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاتالوگ‌های لت دار جایگزین آن‌ها شده‌اند.

علاوه بر این کاتالوگ‌ها، مشتری می‌تواند درخواست سفارش طراحی کاتالوگ مناسبی جهت ارسال در ایمیل و شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان را داشته باشد. این کاتالوگ‌ها که به عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی شناخته می‌شوند نیز با پیشرفته‌تر شدن دنیای امروزی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده‌اند.

با سفارش طراحی کاتالوگ به صورت الکترونیکی شما تنها پول طراحی آن را خواهید پرداخت و ملزم به پرداخت هزینه‌های اضافی جهت چاپ کاتالوگ و انتشار آن بین عموم مردم نخواهید داشت؛[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *