سامانه پیامکی تایید اصالت کالا

[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

طبقه بندی پیامک­ها با رنگ بندی‌های متنوع

سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، از امکان ارائه طبقه بندی پیامک­ها با رنگ بندی‌های متنوع برخوردار است. به گونه‌ای که می‌توان از طریق این نرم افزار، پیامک صحیح را با رنگ سبز، پیامک تکراری را با رنگ زرد و پیامک نادرست را با رنگ قرمز مشخص کرد.

ذخیره‌سازی شماره‌­های مشتریان گوناگون

این نرم افزار قادر است تا شماره‌های مشتریانی که، اعتبار سنجی تأیید اصالت کالا را انجام داده‌اند ذخیره کند. تا در مواقع نیاز بتوانید پیام‌های تبلیغاتی و مناسبتی برای مشتریان مورد نظر ارسال نمایید.

تولید پیامک­های اختصاصی

با استفاده از نرم افزار سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، قادر خواهید بود پیامک­های اختصاصی و متن‌های پیامکی خاص برای مشتریان ارسال نمایید. به عنوان مثال در صورتی که مشتری یک گوشی سامسونگ خریداری کرده باشد و بخواهد که اعتبار سنجی محصول مورد نظر را انجام دهد.

شما می‌توانید پیامک‌هایی مانند گوشی سامسونگ مورد نظر تقلبی است، گوشی سامسونگ مورد نظر اصل است و… برای مشتری ارسال نمایید.

استفاده از این شیوه زمانی که استعلام محصولات بهداشتی و آرایشی توسط مشتری صورت می‌پذیرید، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ زیرا در صورتی که محصل مورد نظر تقلبی یا قاچاق باشد، می‌توانید پیامکی دال بر این موضوع برای مشتری ارسال کنید و وی را از اصل نبودن یا گذشتن تاریخ انقضای محصول خریداری شده با خبر کنید.

ارائه گزارش‌گیری‌های دوره‌ای

نرم افزار سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا، قادر است تا گزارش‌گیری‌های دوره‌ای را بر اساس کد شهرستان مرتب کند و این گزارش­ها را در قالب نمودار و فایل XLS در اختیارتان قرار دهد. تا در مواقع لزوم بتوانید آمار کلیه افرادی که از نرم افزار مورد نظر استفاده می‌کنند را به­دست بیاورید.

سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، از امکان تولید کد تصادفی شامل اعداد و حروف لاتین برخوردار است. همچنین در سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، برای هر محصول سریال مشخصی تولید می­شود، تا دسترسی به محصول مورد نظر راحت‌تر باشد.

با استفاده از این سامانه می‌توانید برای مشتریان امتیاز ویژه‌ای تخصیص دهید و بر اساس اعتبارسنجی‌های انجام شده، قرعه کشی‌های متنوعی را جهت جذابیت بیشتر محصولاتتان ارائه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، می‌توانید به وب سایت بایانگاه مراجعه کنید و مشخصات کامل این نرم افزار را مطالعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا، برای تأیید صحت کالاهای مصرفی متنوع مانند لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، مواد غذایی و … راه اندازی شده است. تا شما بتوانید از اصالت کالا­های خریداری شده اطمینان حاصل کنید و با آرامش خاطر از آن­ها استفاده نمایید.

علت راه اندازی سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا، به دلیل ورود کالاهای قاچاق و صدمات جبران ناپذیری که این کالاها داشته است، صورت پذیرفته است. تا کالاهای مرغوب و اصل از کالاهای قاچاق و بی کیفیت تشخیص داده شوند.

بنابراین توجه داشته باشید که همیشه از طریق سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا، صحت کالای خریداری شده را بررسی کنید. تا خطر هیچ گونه عوارض جانبی و ضرر و زیانی پس از مصرف کالا وجود نداشته باشد.

سامانه پیامکی تایید اصالت کالا

نرم افزار و سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca

اگر از صاحبان مشاغل هستید و قصد دارید تا، از یک نرم افزار و سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا استفاده نمایید. ما استفاده از نرم افزار و سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca را پیشنهاد می‌کنیم. این نرم افزار امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد، که در ادامه برخی از این امکانات جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

امکان ارسال و دریافت پیامک

سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، از امکان ارسال و دریافت پیامک برخوردار است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید، پیامک‌های ارسال شده برای اعتبار سنجی محصول را دریافت نمایید و پاسخ مناسب را برای مشتریان ارسال نمایید.

ارسال پیامک‌هایی مرتبط با محصول

با استفاده از نرم افزار و سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، امکان ارسال پیامک‌هایی مرتبط با محصول، نظیر پیامک تأیید اصالت کالا، اعلام کد اشتباه و یا کد تکراری وجود دارد؛ بنابراین اعتبار سنجی محصولات با بالاترین درجه امنیت صورت می‌پذیرد.

طبقه بندی پیامک­ها با رنگ بندی‌های متنوع

سامانه پیامکی تأیید اصالت کالا sca، از امکان ارائه طبقه بندی پیامک­ها با رنگ بندی‌های متنوع برخوردار است. به گونه‌ای که می‌توان از طریق این نرم افزار، پیامک صحیح را با رنگ سبز، پیامک تکراری را با رنگ زرد و پیامک نادرست را با رنگ قرمز مشخص کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *