[vc_row typo_style=”light”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]ارائه خدمات چاپ اسکرچ

اگر نیاز به دریافت خدمات چاپ اسکرچ برای تایید اصالت کالاهای ارائه شده دارید. باید به این نکته توجه کنید که این برچسب‌ها در اندازه‌های مختلف و به صورت رنگ بندی‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و مشکی ارائه می‌شوند؛ بنابراین بهتر است برچسبی را انتخاب کنید که با رنگ بندی کارت ارائه شده به همراه محصول یا جلد روی آن از هماهنگی لازم برخوردار باشد.

علاوه بر تنوع رنگ بندی، امکان طراحی لوگو شرکت نیز به صورت محو بر روی برچسب وجود دارد. با وجود چاپ لوگو در این قسمت، مشتری اطمینان حاصل می‌کند که محصول خریداری شده صد در صد اورجینال است و تولید کنندگان کالاهای تقلبی آن را عرضه نکرده‌اند.

شرکت بایانگاه به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه پوشش اسکرچ و ارائه خدمات چاپ اسکرچ، سامانه پیامکی تایید اصالت کالا را نیز برای رفاه حال تولید کنندگان عرضه کرده است. تا با استفاده از آن بتوانند تایید کد برچسب را برای مشتریان مختلف ارسال کنند. همچنین امکان ارسال پیامک عدم صحت تایید اصالت کالا یا تکراری بودن کد نیز برای تولید کنندگان وجود خواهد داشت.

 

تایید اصالت کالا چه اقلامی ضروری است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که توجه خریداران به سوی آن جلب می‌شود، اهمیت تایید اصالت کالا و محصولاتی است که باید حتماً اصل و تقلبی بودن آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه لیست مهم‌ترین محصولات که حتماً باید دارای برچسب اسکرچ برای تعیین اصل بودن باشند جهت آشنایی بیشتر ارائه شده است.

  • کلیه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کلیه داروهای ارائه شده در داروخانه‌های معتبر کشور
  • محصولات غذایی
  • تجهیزات پزشکی
  • مواد خوراکی
  • و…

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]تایید اصالت کالا از مهم‌ترین نکاتی است که مشتریان هنگام خرید محصول باید به آن توجه داشته باشند؛ زیرا امروزه محصولات مشابه و بی‌کیفیتی که شباهت ظاهری زیادی به محصول اورجینال و اصل دارند در بازار عرضه شده‌اند.

بنابراین مشتری با اولین نگاه نمی‌تواند متوجه اصل بودن یا تقلبی بودن محصول شود و پس از خرید آن می‌تواند کیفیت پایین محصول را مشاهده نماید. این کیفیت پایین سبب می‌شود که بسیاری از مشتریان از خرید محصولات اصلی برند مورد نظر نیز واهمه داشته باشند و سعی کنند از محصولات جایگزین به جای آن­ها استفاده نمایند.

 

 

خدمات تایید اصالت کالا زمانی نقش پررنگ‌تری را دارا خواهد بود؛ که شما یک محصول آرایشی بهداشتی را با شناختی که نسبت به تولید کننده آن دارید با هزینه گزافی خریداری کرده باشید؛ اما پس از استفاده از محصول متوجه شوید که این کالا هیچ شباهتی به محصولاتی که پیش‌تر از آن‌ها استفاده می‌کرده‌اید ندارد!

حتی اگر کالای تقلبی به صوت کاملاً مشابه با کالای اصلی تولید شده باشد باز هم در طول مدت زمان استفاده عوارضی را بر روی پوست و مو بر جای می‌گذارند که بسیار ناگوار است. به عنوان مثال یک کرم پودر تقلبی نه تنها پوست شما را تیره و کدر می‌کند، بلکه به مرور سبب مردن سلول‌های زنده پوست و ایجاد جوش‌های متعدد در نواحی مختلف صورت می‌شود. که سبب از بین رفتن زیبایی و جذابیت پوست صورت خواهد شد!

تایید اصالت کالا به وسیله پوشش اسکرچ

تولید کنندگان با توجه به این موضوع به این نکته توجه داشته ­اند. که با استفاده از پوشش اسکرچ ارائه شده بر روی محصولات کیفیت آن‌ها را برای مشتریان محرز کنند. به گونه‌ای که با وجود این برچسب و ارسال کد درج شده در قسمت زیرین آن، مشتری می‌تواند از صحت کالای تولید شده اطمینان حاصل کند و آن را خیال راحت مورد استفاده قرار دهد.

پوشش اسکرچ که به امروزه به عنوان بهترین گزینه جهت تایید اصالت کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک بار مصرف می‌باشد. به گونه‌ای که در صورت ایجاد خراشیدگی و نمایان شدن کد درج شده در زیر آن، به هیچ عنوان نمی‌توان پوشش اسکرچ را به حالت اولیه تغییر دارد.

به همین دلیل از هر کالا تنها یک نفر می‌تواند استفاده کند و بیم این که کالای خریداری شده دست دوم باشد و قبل توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد به طور کامل برطرف می‌گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *